niedziela, 4 maja 2014

Beginning.

Witajcie :)

Postanowiłam stworzyć bloga o tym co ja i zapewne większość z Was lubimy najbardziej. Blog The Fit Princess, jak sam tytuł wskazuje na pewno będzie o aktywności fizycznej i zdrowym stylu życia, ale także o modzie, urodzie, czyli krótkomówiąc lifestyle.

Jest to mój pierwszy blog, więc dopiero zaczynam poruszać się po 'blogosferze'. Mam nadzieję, że z czasem będzie mi łatwiej i znajdę chociaż parę osób, które będą mnie w tym wspierać.

Jeżeli chodzi o mnie...
Będę Wam znana jako Fit Princess, chociaż do szczupłej księżczniczki jeszcze mi daleko. Obecnie staram się zmienić swoje życie i między innymi to chciałabym tutaj opisywać. Wiem, że pewnie część z Was także ma jakieś kompleksy i chiałaby je zwalczyć, a w grupie siła, więc dołączajcie do mnie! :) Będziecie mnie poznawać lepiej z każdym postem, bo będę opisywać Wam wszystko to, co ja lubię najbardziej.

Jeśli macie jakieś pytania, porady dla początkującej blogerki albo wskazówki piszcie śmiało: fit.princess.blog@gmail.com.

Mam nadzieję, że będziemy się razem dobrze bawić :) Enjoy ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

>